Mutaassıp Kuzenimi Azdırdım ve Deliler Gibi Sikiştim – vol. 2

Ensest Hikayeler 11 Mayıs 2024

Dün size Ercan abiyle yaşadıklarımı anlatırken fark ettim ki konu uzun, ara verdim. Yoksa tabii ki o an yaşananlar sadece kısa bir temastan ibaret değildi. Hani ben ona dokundum ya aslında bilmeden, hemen kendisini topladı, sikinin kalktığını anladığımı anladı ama o an bakıyorum ama sarışın, masmavi gözleri olan ve gerçekten yakışıklı bir adam. Bir de Ercan abide her zaman hayran olduğum bir utangaçlık vardır, suratında onu gördüm. Yapı meselesi sanırım o an ben çekindim aslında ama yine de deliliklerime devam ettim. Ooo dedim, kalkmış, ellemeye şaka yollu devam ederken her ne kadar bana “dursana oğlum” dese de ısrarla elime aldım. Zaten kısa zaman sonra Ercan abi de benim ciddi olduğumu anladı ve saklanmayı bıraktı. O an hem utanıyor hem ben ona ne yaparsam yapayım müsaade ediyor. İçinde benim yaptıklarımı sevmenize neden olan bir dürtü var ve ben bunu hissediyorum ama nasıl desem buna rağmen “hayır” diyebiliyor. Gerçi hayır dese de hareketsiz bir şekilde ben ne yaparsam müsaade etmeye de devam ediyor.

Sonunda o işçi tulumunun üzerinden ellemenin ötesine geçtim ve elime aldım. Bir yandan ben de şaşkınım ilk defa canlı – canlı yarak gördüğüm an bu an ve kuzenim Ercan abi gibi gerçekten yakışıklı, yaşını – başını almış bir adama ait. Bu tür bir Seks Hikayesi yaşayacağımı bana söyleseler inanmazdım. Daha önce 31 çekerken, vs. bu anlamda çok hayal kurdum ama yalan yok hiçbiri Ercan abi ile alakalı değildi.

Gerçi seksle alakalı hiçbir deneyimim olmasa da bunca zaman kurduğum hayaller sayesinde hiç zorlanmadım. Yalnızken izlediğim pornolar da bana yol gösterdi ve sakso çekmeye başladım. Ben Ercan abiye sakso çekerken tamamen sessizleşti ve sadece ben ona ne yaparsam yapayım müsaade eder kıvama geldi. Zaten çok kısa zaman sonra da boşaldı. İçimde bir uhde kaldı dersem yalan olmaz. Birden üzerini topladı boşaldığı zaman “hadi gidelim” dedi ama ben durur muyum? O an olmasa da birkaç gün sonra Ercan abiyi yakalayınca olaya devam ettim hem de daha çılgın bir tonda. Bu konudan da size bahsedeceğim ama bir ara vereyim e ne de olsa bunca bahsettiklerimi hazmetmeniz lazım değil mi? Yarın işim var ama bir sonraki gün size bu deliliklerimden bahsedeceğim, bekleyin anlatacaklarım sizi şok edecek.

Etiket yok

229 toplam görüntüleme, 3 bugün

  

Yorum Yaz

Yorum yapmak için giriş yapın.

  • Ablam Evde Yokken Eniştem Beni Sikiyor

    Adı: diyor ki 3 Mart 2024 - 0 Yorumlar

    19 yaşındayım, normalde yaşadığımız ilçede lise okuyabilirdim ama %100 bursla merkezde bir yer kazandım. Babam tanışmamız zaman alır, şimdilik ablanlarda kal dedi ve beni ablamın yanına buraya gönderdi. Eniştem inşaat mühendisi, evden çalışıyor. Çok da efendi bir adam ama ondan her zaman çekindim, nedenini bilemem. Yine de bazen alır beni gezdirir, içirir. Yani ilgili. Ben […]

  • Gerdekte Ben Sikerken Ağlayan 17’lik Çıtır Köylü Kızıyla Evlendim

    Adı: diyor ki 24 Mart 2024 - 0 Yorumlar

    37 yaşında ikinci sefer evlendim. Bu Seks Hikayesi sitesinde detaya girmeyeceğim ama ilk eşimi erken kaybettim. Ben varlıklı bir adamım, çalışıyorum da derken bizim köylü bir tanıdık babamın da etkisiyle kızını bana verdi. Kız 17 yaşında biliyorum, başta bana yakışmaz dedim. Tanımam ben köydekileri, ilgili değilim ama ailem çok o tarafa düşkün. İsteksiz bir şekilde […]

  • Emel’in Azgınlığını Soft Bir Seksle Gidermek İmkânsız Dizimde Zıplattım

    Adı: diyor ki 13 Mart 2024 - 0 Yorumlar

    İnsan baldızına asılır mı? Asılır! Özellikle Emel gibi bir baldınız varsa. Ulan hatun tek parça elbise giyiyor ama altında ne külot ne atlet hiçbir şey yok. Ben başlarda Handan’a söyleyeyim bari diye düşündüm ama ne diyeceğim “bacına söyle amını – götünü örtsün” mü? Olmaz öyle şey. Üstelik zamanla fark ettim özellikle bize gelirken bunu yapıyor. […]

  • Köy Evinin Ahırında İki Öğrencimin Ağzına Verdim

    Adı: diyor ki 26 Mart 2024 - 0 Yorumlar

    Merhaba arkadaşlar, ben 27 yaşındayım, öğretmenim. Köy gibi bir yerde yaşıyorum. Hani ismi kasaba ama birçok açıdan köyle eşdeğer. Burada son senem. Neyse ki yakında tayin isteyebileceğim ama itiraf etmek gerekirse burada eskiden daha çok sıkılıyordum. Son dönemde neden burada kalmak bana çok olumsuz hissettirmedi size bundan bahsedeceğim. Bu arada bu Seks Hikayesini sizlerle paylaşma […]

  • Ev Arkadaşımla Her Gece Sikişiyoruz – Kendime Engel Olamıyorum

    Adı: diyor ki 6 Mart 2024 - 0 Yorumlar

    Ben uzun zamandır yalnız yaşıyorum. Son ekonomik krizden sonra ev arkadaşı almak istedim. Aslında ev bana ait. Ev arkadaşı olmadan da çalıştığım için yaşar – giderdim ama böyle bir teklif gelince değerlendirmek istedim. 33 yaşındayım, dul bir adamım. Yapım gereği kayırla – kızla pek işim olmaz. E tabii bazen escort, vs. ile zaman geçiriyorum ama […]

ne nedir cilt bakımı