Emel’in Azgınlığını Soft Bir Seksle Gidermek İmkânsız Dizimde Zıplattım

Adult hikayeler 13 Mart 2024

İnsan baldızına asılır mı? Asılır! Özellikle Emel gibi bir baldınız varsa. Ulan hatun tek parça elbise giyiyor ama altında ne külot ne atlet hiçbir şey yok. Ben başlarda Handan’a söyleyeyim bari diye düşündüm ama ne diyeceğim “bacına söyle amını – götünü örtsün” mü? Olmaz öyle şey. Üstelik zamanla fark ettim özellikle bize gelirken bunu yapıyor. Handan sürekli meşgul. Ben benim hatuna çalışma, maddi durumumuz iyi ne de olsa dediğim zaman “sen benim özgürlüğümü kısıtlayamazsın” havalarına girdi, git çalış o zaman dedim. Evden çalışıyorum ben, sürekli evdeyim. E tabi Emel de böyle arada geliyor derken geçen gün yine geldi. Hayır bu gelişlerinden Handan da haberdar, “eniştene kahvaltı hazırla” diyor bir de. Hatun resmen beni azdırıyor haberi yok. Sonunda kendime engel olamadım. Dün Emel yine geldi, ben uyandım üzerimde sadece külot hem de şu beyaz eski moda külotlardan. Emel de mutfakta bir şeyler yapıyor kendince. Öyle gittim yanına, beni görünce gülümsedi, utanır gibi yaptı. Utanma kız, sende külot bile yok ben utanıyor muyum dedim gevşek – gevşek enişte ya dedi. Zaten ben azdım, tuttum bunu elinden yatağa götürdüm. Azıcık kulaklarını yaladım, boynunu morartmamaya dikkat edecek şekilde emdim derken tek parça elbiseyi yukarı doğru çektim ve ters çevirdim. Direkt sordum bakire misin?

Bana düşünerek cevap veriyor. İnsan bakire misin dediklerinde ya evet der ya hayır ama bu düşünüyor uzun – uzun. Tamam anladım dedim ve yarağımın başını tükürük ile ıslatıp, ittirdim. Bu nasıl bir haz anlatamam. Size şunu söyleyebilirim, sayısız Seks Hikayesi yaşadım ama böyle dar, sıcak ve ıslak bir şey zor bulunur. Üstelik Emel’in amına geçiriyorum, tamam haz alıyor belli ama bir yandan da Şeytan gibi gülümsüyor. O an kız ne oldu, sevdin mi dedim sok diyor bana. E tabi ben canı yanar diye acele etmiyordum ama amını açıp sok dediğinde de insan enişte de olsa dayanamıyor köklüyor.

Bir süre üzerine uzanıp böyle hafif – hafif siktim ama baktım Emel’in azgınlığını soft bir seksle gidermek imkânsız dizimde zıplattım daha sonra. Çok zevk aldı, o an nasıl mutluydu anlatamam. Üstelik domalttığımda o dar götüne de parmak attım bir ara zıpladı resmen. Nasıl tatlı “enişte parmak olmaz – parmak olmaz” diyordu görmeniz, duymanız lazım.

Etiket yok

1742 toplam görüntüleme, 23 bugün

  

Yorum Yaz

Yorum yapmak için giriş yapın.

  • Ablam Evde Yokken Eniştem Beni Sikiyor

    Adı: diyor ki 3 Mart 2024 - 0 Yorumlar

    19 yaşındayım, normalde yaşadığımız ilçede lise okuyabilirdim ama %100 bursla merkezde bir yer kazandım. Babam tanışmamız zaman alır, şimdilik ablanlarda kal dedi ve beni ablamın yanına buraya gönderdi. Eniştem inşaat mühendisi, evden çalışıyor. Çok da efendi bir adam ama ondan her zaman çekindim, nedenini bilemem. Yine de bazen alır beni gezdirir, içirir. Yani ilgili. Ben […]

  • Gerdekte Ben Sikerken Ağlayan 17’lik Çıtır Köylü Kızıyla Evlendim

    Adı: diyor ki 24 Mart 2024 - 0 Yorumlar

    37 yaşında ikinci sefer evlendim. Bu Seks Hikayesi sitesinde detaya girmeyeceğim ama ilk eşimi erken kaybettim. Ben varlıklı bir adamım, çalışıyorum da derken bizim köylü bir tanıdık babamın da etkisiyle kızını bana verdi. Kız 17 yaşında biliyorum, başta bana yakışmaz dedim. Tanımam ben köydekileri, ilgili değilim ama ailem çok o tarafa düşkün. İsteksiz bir şekilde […]

  • Emel’in Azgınlığını Soft Bir Seksle Gidermek İmkânsız Dizimde Zıplattım

    Adı: diyor ki 13 Mart 2024 - 0 Yorumlar

    İnsan baldızına asılır mı? Asılır! Özellikle Emel gibi bir baldınız varsa. Ulan hatun tek parça elbise giyiyor ama altında ne külot ne atlet hiçbir şey yok. Ben başlarda Handan’a söyleyeyim bari diye düşündüm ama ne diyeceğim “bacına söyle amını – götünü örtsün” mü? Olmaz öyle şey. Üstelik zamanla fark ettim özellikle bize gelirken bunu yapıyor. […]

  • Köy Evinin Ahırında İki Öğrencimin Ağzına Verdim

    Adı: diyor ki 26 Mart 2024 - 0 Yorumlar

    Merhaba arkadaşlar, ben 27 yaşındayım, öğretmenim. Köy gibi bir yerde yaşıyorum. Hani ismi kasaba ama birçok açıdan köyle eşdeğer. Burada son senem. Neyse ki yakında tayin isteyebileceğim ama itiraf etmek gerekirse burada eskiden daha çok sıkılıyordum. Son dönemde neden burada kalmak bana çok olumsuz hissettirmedi size bundan bahsedeceğim. Bu arada bu Seks Hikayesini sizlerle paylaşma […]

  • Ev Arkadaşımla Her Gece Sikişiyoruz – Kendime Engel Olamıyorum

    Adı: diyor ki 6 Mart 2024 - 0 Yorumlar

    Ben uzun zamandır yalnız yaşıyorum. Son ekonomik krizden sonra ev arkadaşı almak istedim. Aslında ev bana ait. Ev arkadaşı olmadan da çalıştığım için yaşar – giderdim ama böyle bir teklif gelince değerlendirmek istedim. 33 yaşındayım, dul bir adamım. Yapım gereği kayırla – kızla pek işim olmaz. E tabii bazen escort, vs. ile zaman geçiriyorum ama […]

ne nedir cilt bakımı